Wednesday, March 14, 2007

sol.no

Fantastisk.
Det er helt utrolig hva man kan finne på internett i en kjedelig skoletime.

Til alles interesse kan jeg fortelle at jeg i dette sekund har eksistert i ca 581212800 sekunder. Altså 9686880 minutter/161448 timer/6727 dager/961 uker eller i "snart" 19 år om du vil.
Hjertet mitt har nå slått rundt 678 millioner slag, og det har pumpet rundt 48434 tusen liter blod.
Jeg har pustet inn 58121 tusen liter luft, og hver av fingerneglene har voskt ca 144 centimeter.
Dessuten vant Sveits Melodi Grand Prix på min bursdag i 88, og det fantes da 2 343 033 registrerte motorkjøretøy i Norge.
Det finnes dessuten 5173 andre mennesker med samme navn som meg.

Utrolig..

Jeg anbefaler rett og slett alle med fritidsproblemer å ta en tur innom
http://barn.sol.no/dato/

Det må også nevnes at humøret har sunket kraftig utover dagen. Med god grunn. Ruta på russebilen er knust, og derfor jeg er også det.


sukk

Vi får bare krysse fingrene for at vi finner en ny, veldig fort.
Honky-Tonk rulz anyway -med eller uten frontrute
Klapp og klem

4 comments:

Erik said...

frontrute knust? hadde du skylda? :)

Mereteland said...

Faktisk ikke:p Det er og blir et mysterium!

JwP said...

Du har bloggetikken!

Anonymous said...

update!!!!